LZ - I. cena, ve skupině ohařů 1. místo :)

20.08.2012 13:48

Dlouho jsme se nikde neukázali a tak jsme se v sobotu s dalšími kamarády vypravili na LZ do Žlutic, kde jsme týden předtím cvičili na táboře. Já byla jako vždy skeptická a hysterická, že nemáme nacvičené klidy, šoulačku a barvu a že nikam nejedu :)) Ostatní ovšem zaveleli a tak jsme se tedy poslušně vydali na "popravu" :). Zkoušek se účastnilo celkem 24 psů, my si vytáhli los č. 16 a šlo se na ohrádku. Bohužel jsem nevěděla, jak dlouho může pes čuchat k lišce, když si ji ověřuje a tak jsem zbytečně dala povel, tudíž ohrádka za 3...Poté se šlo na klidy a to jsem už věděla, že to bude problém, jelikož byl Bax ten den velmi na práci "nadržený". Bohužel jsme měli ještě smůlu, že rozhodčí stál přímo za námi a ohodnotil psa jako mírně neklidného. Tím, že jsem ho měla přivázaného, známka byla tudíž 2. Trošku jsem se začertila, ale tím, že jsem už věděla, že v plných už nepůjdeme, spadla ze mě všechna nervozita a brala jsem celý den jako takové cvičení ;). Bax to asi poznal a pracoval pak celý den perfektně v samých 4 :). Poslední disciplínou byla šoulačka s barvou z čehož jsem měla trošku obavu. Šoulačka naštěstí za 4 a barvu Baxovi panička zkazila, páč přešla lože...tudíž známka 3. Rozhodčí to okomentoval, že je to velká škoda, protože to byla jedna z nejhezčích barev, kterou u psa viděl...no nic, chybama se člověk učí ;). Celkový výsledek tedy I. cena, 228b. ve skupině ohařů 1. místo :))

 

Šárka a Michal s hafany Adarem a Arturem Vives Bohemia měli bohužel velkou smůlu, jelikož jim psíci pracovali krásně celý den v plných a na poslední disciplíně spadli do II. ceny limitní známkou. I tak je to ale krásný výsledek a příště se už konečně usměje štěstí, takže moc gratulujeme!! :)