Jarní svod

03.04.2010 14:49

Dnes jsme absolvovali jarní svod. S Baxem to byl celkem zážitek :-D. Ráno začalo šíleně, jelikož jsme to samozřejmě nestíhali a přijeli, když už byli všichni psi nastoupení (cca 100 psů), takže já se rychle zařadila a přítel šel vyřizovat zapsání. Bax byl opět úplně v tranzu, takže tam celé dvě hodiny skákal a řval jak tur a já byla celá od bláta. Ale když jsme vstoupili do kruhu, tak najednou klid...postavil se, nechal si zkontrolovat zoubky a ani se nehnul :-). Dokonce i se mnou v klidu klusal, já jsem úplně žasla :-)). Panu posuzovateli se Bax moc líbil, tak si vysloužil pochvalu, že je to moc hezký pes a dostali jsme nakázáno ho dál lovecky cvičit, běhat s ním po revíru a nahánět zvěř :-)). Něco jsme také nafotili, takže fotečky naleznete ve fotogalerii zde a hodnocení z jarního svodu zde Jinak se mi to moc líbilo, byl to sice blázinec, ale hezký zážitek ;-).