Lovecká sezóna :-)

26.04.2010 23:51

Před necelými 2 měsíci jsem se pokoušela s Baxem cvičit hledání v poli a najít nějakou zvěř. Bohužel to vždy dopadlo neúspěšně...Bax absolutně nechápal, co po něm chci, když na něj hulákám "hledej" a nějaká zvěř ho vůbec nezajímala. To i já jsem našla dřív bažanta než on :-)). Takže jsem se začala stresovat a prohlašovat, že mám antiloveckého maďarského ohaře... Pak jsme ovšem párkrát navštívili pole, kde se na zvěř pomalu šlape a náhle se vše změnilo! Bax se nám tam rozlovil a hledal jak zběsilý. No a dnes jsme si udělali procházku tady u nás v Prokopském údolí, kde je také plno zvěře, ale Bax ji předtím nikdy nehledal a najednou příjemně překvapil! Skóre je 6 vyhledaných bažantů, z toho 3 krásně poprvé vystavené! Taky na nás z křoví vyběhla srna a pes za ní pelášil jak zběsilý, ale po mém řvání a pískání se mi ho podařilo odvolat...to mě popudilo k tomu, že budeme muset už začít pilně trénovat daunování před zvěří, aby se mi někam nezaběhl a potom na zkoušky měli zvládnutou  poslušnost ;-)