Zkoušky vloh

05.06.2011 18:15

Tento víkend jsme se s Baxem zúčastnili naší první pracovní zkoušky, a to zkoušek vloh. Jelikož jsme minulý víkend nemohli kvůli Baxovým zdravotním problémům dorazit na přihlášené PZ, panička nelenila a jestě ve středu rychle poslala přihlášku aspoň na ZV, které pořádal klub NKO v Luži na okrese Chrudim. Za tutou "rychlou akci" vděčím Lucce Svobodové, která mě do toho uhnala, odvezla a ještě domluvila bydlení u Jirky Drábka ;). V pátek se tedy vyrazilo směr Zálažany. Večer u Jirky byl moc příjemný a trval velice "dlouho" :)) Takže ranní vstávání nebylo moc přijemné :)). V den zkoušek bylo velmi horko, a tak jsem měla obavy, jestli se mi ten pes vůbec rozeběhne. Po vylosování losu č. 3 jsme vyráželi na pole a já se už těšila, až to bude za námi. Panička je asi na Baxe moc kritická, protože  byla na poli spíš trošku z jeho práce nešťastná a myslela si, že je to všechno v háji (asi mám pocit, že musí být vždy všechno naprosto perfektní :D). Rozhodčí byli ovšem jiného názoru a Bax dokončil vlohy v I. ceně 220 bodů, nos 4 a stal se tak nejúspěšnějším MOK zkoušek :). Po celou dobu zkoušek panovala skvělá atmosféra, rožnilo se divoké prasátko, až na počasí  byly podmínky velmi dobré a tak se nám tyto ZV moc libily. Za tento krásný víkend bychom tedy chtěli poděkovat hlavně Lucce Svobodové a Jirkovi Drábkovi, kteří se o nás tak pečlivě starali a já mohla získat další poznatky z lovecké kynologie.